fredag 20. september 2013

Dagen i dag:)

Hei alle sammen!

I dag har jeg vært på jobb, og jeg har selvfølgelig den beste jobben av alle og jobber med de beste folkene noensinne :) Vi har det utrolig morsomt og det mye rart som blir sagt på bakrommet der skal jeg si dere.... Jeg jobber bare 50% nå siden jeg snart skal opp til fagbrevet så jeg startet ikke på jobb før 12 i dag, utrolig deilig å starte litt utpå dagen! Men siden jeg reiser til Dombås i morgen skulle jeg ta med meg noen varer for Salong Vi2 på Otta. Det var noen varer i fra Cutrin som har de beste varene i hele verden, synes jeg iallfall da..... Så jeg stakk innom kontoret og hentet det jeg skulle ha med meg og kjørte videre til jobben! kort oppsummert så har dagen min bestått av jobb, jobb og mere jobb. Nå sitter jeg på sofaen hjemme og ser på "the Voice" med mammaen min og venter på att det er noen som skal komme å se på bilen min som jeg skal selge!

Siden jeg jobber som frisør måter man jo mange mennesker både i salongen og når vi er på kurs. Da jeg var på kurs på Storefjell møtte jeg verdens kuleste danser noensinne og for ikke så lenge siden la han og noen venner ut en video på youtube hvor de synger. Er det noe denne gutten ikke kan?
Jeg sier bare.... sjekk ut "The Main Level" på Youtube og lik siden deres på facebook.

http://www.youtube.com/watch?v=1hon_NBnhco

-Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar