søndag 22. september 2013

Dagen i går!

Hei alle sammen! 
I går var jeg på jobb fram til 2, veldig deilig å ha korte dager på lørdager. 
Rett etter jobb reiste jeg til Dombås for å feire 20 års dagen til Nina og att hun har bestått svenneprøven. Nina er ei av mine bestevenninner som jeg ble kjent med når jeg bodde på Otta og studerte på videregående der. Etter att vi var ferdig på skolen har vi fortsatt hatt god kontakt og møttes en del ganger i løpet av årene. Det er alltid like gøy å være på besøk hos Nina, noen som alltids skjer her og mange nye folk og bli kjent med...... 
Nå ligger jeg bare sofaen og chiller'n mens jeg venter på att Nina og Morten(kjæresten hennes) skal våkne;)
Meg, Christoffer og Mads
Ett gammelt bilde av meg og Nina:-)

-Heidi 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar