fredag 18. oktober 2013

Trondheim : )

Hei alle sammen!

Nå sitter jeg på toget til Trondheim for å besøke to av mine bestvenninner, Marion og Ida. Og kjæresten til Ida, Anders!
Jeg gleder meg som en liten unge på julaften, det er 2 år siden jeg var i Trondheim og jeg fikk ikke besøkt Marion i fjor når hun bodde der. Derfor benytter jeg anledningen nå. Toget gikk 10:12 fra Lillehammer og skal være i Trondheim 14:45, skal si det tar sin tid med toget, men det tar jo nesten like lang tid å kjør bil.... Og det er kjedelig å kjøre bil aleine, på toget kan jeg i det minste være på pc-en og høre på musikk på telefonen!
I dag blir det vel en rolig dag i Trondheim, og i morra kanskje litt shopping og en tur på byen... Man må jo sjekke ut Trondheims uteliv når man først er i byen! På søndag skulle vi visst på utflukt så det kan bli interresant...... På mandag er det hjem igjen dessverre, men jeg er heldig som får en lang der da :) Greit å kunne jobbe litt når man vil.

Marion og Ida :)

Anders:)

-blogges-
Heidi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar